When u least expect

Heeeeeey!!

Jag är slut som artist!! Helt slut vart vaken hela natten. Efter jobbet trodde jag att ja skulle hem men åkte och träffa Iva. Vi drog ner mot stan träffa Toni och Fer. Vi hade d riktigt roligt. Våran humor alltså den enna värre än den andra. Vi drog ner till stan en snabbis och satte oss på Bullit och vidare till Max. Jag skulle vilja dra upp tusen grejer som hände ikväll är för trött för d och minns inte allt men har på video sätter upp d men måste klippa lite vissa saker först för d är inte för allas ögon:p.... Får se om några timmar för ja ska jobba 7-12 om ja ångrar men just nu skulle ja kunna köra repris på denna kväll tusen ggr om. Men nu måste ja bara hålla mig vaken innan deckar. D va en sjuk torsdag kväll kan ja luuugnt säga mygoood :D!!!


Vi va riktigt hungriga d va minst 10 dippar där haha!! Vart kom glaset ifrån????



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0