My Life

Heeeyyy

Guuud ja är trött som satan orkeslös och seg allt som gör en kraftlös helt enkelt. Har sovit enbart 2 timmar ush. Men absolut värt d !

Gårdagen va en av bra dagarna på länge. På förmiddagen tog ja d lugnt med sovmorgon..Behövligt..Åt en underbar frukost som mamma hade fixat. Sen tog ja lite ansiktmask och slappna av till Yiruma. Gudomligt jag kände hur annorlunda kroppen va efter åt. Läste såklart Harry P. Umgicks med bröderna och vi småslogs enbart ja som gjorde illa mig tre apor som hängde på mig. 

På eftermiddagen åkte ja ner till stan och hade ett möte innan julbord med jobbet. D va riktigt kul. Hade underbar sälskap även om alla satt olika håll gick ja runt och mingla lite. D va underbar stämning. Träffa på en gammel patient som ja gick fram till och hälsa han kände så klart inte igen mig. Men d va uppskattat av han och hans fru och dotter. D blev till sig och använde ordet tack tusen ggr..så ja fick svara hela tiden nej inget o tacka för mitt nöje etc. Ja trodde d skulle bli sura för d va på middag men ja kunde verkligen inte låta bli chansa och efter att d visa en jätte stor uppskattning gjorde d allt värt. 

 

Efter julbordet drog några till en scotts pub. Jag och Hen blev hämtad av min Prins och vi satte oss på Terassen. OMG Vi had esjukt kul skratta så ja nästan fick kramp i mage och höll på ramla av stol. Träffa på en jätte trevlig tjej som verkligen bjöd på sig själv inte alls blyg. Sen drog min Prins till några kompisar som han va utlovad till. Sen kom Ibra o gjorde oss sälskap. Jag kände inte att ja va nöjd än så tvinga med mig Ibra till BJ!! Vart dansugen efter all skön musik d spela.

Vet ni min sessa är väldigt kräsen ibland vilket är bra egenskap hon är svårflörtad man får kriga för att få henne nöjd ibland men när man lyckas vet man att man gjort d bra. Hon smsa mig idag och va skit nöjd över kvällen. WIII!

Jag och Ibra hämta upp Jos som va fest sugen oxå!! På BJ hade oxå otroligt kul. Ska Rompa och minglade. Vet inte om d stod kom och prata me dmig på min panna men vet inte hur många olika ja prata med haha! Massa trevliga tjejer. En kille som ja skulle driva med för nån anledning låtsades som ja prata spanska när han försökte ha konversation d sluta med att den svenska killen hade pluggat spanska i tre år och knäckte mig rakt på plats haha!!

Det va en av d bästa ungångarna på länge sjukt bra kväll! Kvällens bästa.. min kära vän Ibra lyckades putta ner mig på dansgolvet..d såg helt sjukt ut...En brud som ja försökte fixa åt en kompis kysste mig istället...eller att när ja gick in till Max sen och skulle skämma ut Jos som prata me några brudar och ja tröttna på vänta ute så ja ställde mig framför han o ba *Hallå va står du här med dessa brudar hur kan du när ja är i tredje månaden med vårat barn din skitstövel* Alla ba stirra och va tysta sen fick ja skuldkänslor och sa att ja skoja och sprang...men tydligen va d en räddning för Jos hade försökt dissa d ....

Lite bilder..Dålig på ta kort fy!...Men en del bilder visar ja helst inte hihi!

Jag och min Favo dricka


Min Älskling alkoholfria drink som tog ett år och dricka

I LOVE U

Haha Sjukar mig


Vi busar efter massa roligheter

Sen fick vi fin fint sälskap av Ibra som förgylla resten av kvällen med mig

Japp en helkväll helt enkelt. Idag har jag jobbat 11 timmar och ja ha krigat för att hålla mig vaken. Oavsett hur mkt ja gjorde bort mig säger inte att ja gjorde men vet vilka dömmande människor d finns där ute men hur som helst är verkligen nöjd över mig själv att ja ba släppte loss och hade d otroligt roligt bara av att va och ta vad livet har att ge. Synd verkligen att d finns pryda människor där ute som tänker inte på sitt egna liv att leva uuuuttt än o bara tänka på ens rykte hela tiden. En vacker dag när allt tar slut vill jag inte kolla tbx och känt att andra styrt mitt liv. SÅ länge ja har självrespekt kvar och respekt för andra är jag nöjd!

It's my life
It's now or never
I ain't gonna live forever
I just want to live while I'm alive
(It's my life)
My heart is like an open highway
Like Frankie said
I did it my way
I just wanna live while I'm alive
It's my life

This is for the ones who stood their ground
For Tommy and Gina who never backed down
Tomorrow's getting harder make no mistake
Luck ain't even lucky
Got to make your own breaks

Grym låt!!


Kommentarer
Ibra!!

Nästa gång vi ska sitta på terrasen ska jag ta med en haklapp till dig o servetter till mig :)

2010-12-19 @ 20:13:39
F

HAHAHA!! Eller be Bengalen inte släppa så klockrena kommentarer! Och du kanske inte ska putta ner mig på dansgolvet nästa gång???!

2010-12-20 @ 15:32:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0