Give me power

Igår va en full dag med noll krafter i kroppen. Hade inte lyckats somna så vet faktist inte hur ja tog mig igenom dagen. Men förutom att ja gick runt grinig och lite seg så mådde ja ändå bra. Dagen börja med jobb och sen träffa jag Jia plus 9 till och käka middag och fika. Det va hur gott som helst ja va helt proppmätt. Vi firade att Jia som fyllde 25 och kommit in på Pyskolog utbilningen! Min ängel har verkligen kämpat för d här från sitt hjärta. Lyckats under kort tid kämpa sig upp. Hon hade ett mål och gav inte upp. Jag ser upp till henne. Hon är så värd det här och mkt mer. De som är tråkigt att hon flyttar långt ner så jag kommer träffa henne dessvärre ännu mindre. De va kul och se henne igår för man såg lycklan i hennes ögon. Hon lös som en stjärna:D



Efter Middagen träffa jag Moh och fikade på Storken. Jag fick han smaka deras goda fransk chokladkaka som verkligen smälte i munnen. Båda va trötta och höga på socker och koffein blev massa prat (mest jag). De första Moh sa när han träffa mig va "Du har fått i dig för mkt koffein va?" Haha för ja blev aldrig tyst. Blev typ 7koppar igår! D som vatten för mig! När ja kom hem bråka ja med Mr X om massa onödiga saker. Vart jobbigt men vi löste de till slut. Och jag fick min sömn så ja va nöjd! 


Peace N Love



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0