Hold it don't drop it

HEY Yohhh!!

Ouuuffff orkar inte!! Nu börjar d sjunka igen. Min pigghet. Jag fick energi ett tag men nu är jag bara seg och trött. Ja orkar inte göra så mkt på en gång. Sen mina humörsvängningar ska vi inte ens gå in på. Men tackar ändå så länge som d höll så att jag fått så mkt gjort. Bäst av allt är att min data funkar fick den fixat för ett par dagar sen. Jag som lär vara hemma mesta tiden under tiden bortsett från alla fika stunder och skridskoåkningar lär ja gå ide. Blir mkt framför datan under vintern. En man från dell som kom hem till mig och fixa. Där satt jag med en gubbe och drack kaffe och snacka massor. Vi hade sjukt kul ihop. Bådas sjuka humor och livserfarenhet. Älskar att träffa nya människor man lär sig så mkt nytt av varandra. Älskar folk som bjuder på sig själv.

Annrs har jag ägnat mest tid med familjen och jobb förstås. Jag har ätit massa onyttigheter så jag har mått  illa till slut haha. Idag jobbar jag 7-21 vi är en mindre på jobbet så ja stanna kvar här på rasten och försöker hjälpa till när det behövs.

Juste måste komma ihåg att ladda upp bilder från Con fest.


Bild tagen efter planeringsdag med jobbet. Dåligt tagen men engligt mig uppsalas finaste gran.

Imorgon ska ja jobba och direkt efter kommer min prins och plockar upp mig. Saknat min älskling så sjuukt mkt! Han gör mig gladare än gladast. Han är unddeeeeeeerbaaaaaaaar. It's so gonna be worth it in the end even it means that it won't be us. But still U rock my life!!


To you


Nu ska ja gå rota efter alladinask mums.

Peace N Love


Kommentarer
Z

Nemen, titta vad jag har hittat?! Det är Zara (vi träffades förra helgen ute med Firre och Ibbe.

Hur är det med dig? såg att du hade en blogg och kände att jag var tvungen att säga hej!



borde synas snart ;) kram!

2010-12-04 @ 16:34:51
URL: http://andiams.blogg.se/
F

Hej sötnos!!



Hej sötnos!! Jo då kommer ihåg! Kul att du skriver! Ser att du oxå skriver blogg va kul!



Absolut de håller jag med om! Vet att vi snacka om utgång denna helg men har haft fullt med jobbet. Läste på din blogg att du hade d bra :D:D!



Absolut d låter som en jätte bra ide! puss



2010-12-05 @ 16:56:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0