Slow Motion

Goood daaaay sir!

Igår va en riktig slödag! Sov ca 14 tim vakna runt 17 tiden. Hade dock inge ångest över d lite jobbigt att dagen bara gått åt så där. Men som tur va inte vädret värt att vakna för. Istället blev det bara handling med mamma sen dega hemma bara. Hade inga krafter till annat.

Idag: Ska jag träffa tjejen jag är konakt person till sen färga håret igen äntligen! Just nu är håret så flummigt att det är blandat med tre färger!! Sen va kvällen visar återstår!

Har tagit bort min Anziktsbook! Fingertopparna kliar men kunde bry mig mindre! Får se hur d blir senare hoppas ja håller mig! Så som d kännns nu lär ja inte öppna alls mer.

Gammal Goding!!
 

Ismail yk




All wrong-doing arises because of mind. If mind is transformed can wrong-doing remain?/ Buddha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0