Salla Gitsin

Heeey!!

Vakna inte med tuppen imorse kan ja lova! vakna för en timma sen! Nu känner jag mig utvilad! Tvättar idag mindre kul. Som tur bara två maskiner. Ska hoppa in i duschen sen ska ja dra till stan med Hen. Jag känner mig lycklig och haft den känslan rätt länge nu. Önskar den kunde smittas. Jag gör inget annat än typ ler folk måste tro jag går på nått. Men jag är ändå nöjd. Hur min dag slutar vet jag inte än. det får helt enkelt visa sig. Gör inga planer helst tar dagen som det kommer. Spricker planerna känner jag inte besvikelse. Men självklart är d skönt tt ibland ha en struktur över sin dag. Men idag är inte en sån dag. Carpe Diem



Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det./ Nalle Puh


Peace n Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0