Nöjd Kund

Gud va på Ur och Penn igår för att ja skulle ändra storleken på en klocka. Så var d två tjejer som hjälpte till en ny börjare och den andra som var van. Båda va otroligt duktiga hjälpsamma på alla sätt. Jag fick ta en annan klocka för den gick inte förminska som jag hade. Mina arm va för smal haha! Så ja fick pröva ny och med deras hjälp hitta jag den perfekta. Efter kollat olika på olika så de tog en från lagret den perfekta! De va massa folk som stod i kö men gav mig den tid ja behövde. Egentligen borde ja vart bytt klockan för mer än 1 vecka sen men de acceptera även det. Undantag för ja fick klockan i present. Jag skämdes över att ja fick byta klocka och de försökte hjälpa mig med bra ursäkter till vrf ja fick byta haha och de gav tips om klockan och verkligen skämde bort mig. Det är svårt att förklara mer med ord men gud önskar att service på alla ställen va så bra! Har gått till Ur och Penn flera år aldrig vart missnöjd faktist!

     


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0