Let it rain

Gud va underbart väder!! självklart kunde detta åskregn väntat till hösten och en varm solig dag hade inte vart helt fel. Men det är bara att gilla läget nu. Som d heter finns inga dåliga väder bara dåliga kläder:p Okej ibland kanske d finns men ja skulle kunna gå ut i regnet o njuta ändå med dåliga kläder!

Jag skulle vara barnvakt idag och päronen skulle till stan men vädret ändrade planerna. Så ja har vart hemma med mina päron. Mamma har gjort så god dolma så ja har ätit att ja nästan inte kan andas!!

Nu ska till min fru Suz som jag saknat så otroligt!!! Vi ska mysa framför en film har ja bestämt men hon vill sitta o snacka! Huvudvärk typiskt kvinnor bara prata!

En sköön perfekt låt just nu




och för er som inte förstår Turki


Peace N Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0