iF YOU HAD MY LOVE

Idag har d nog inte hänt så mkt faktist. Jobbat på Pel sen har ja kommit hem. Prinsen kom förbi en snabbis och överasskade mig ordentligt.

På jobbet hittade ja en gråtande unge utanför och lämnad i en barnvagn ensam. Så ja tog den och leta efter anhöriga. Alla ja fråga såg chockad ut o skratta typ. Kan ni tänka mig gå runt me en liten unge och fråga är d här eran? HAHA annan sak att fråga om en tröja eller nycklar. Folk precis som ja tycker rätt skaka på huvet och fråga hur man kan bara lämna unge. Ja fick leka mamma ett tag för de dröjde innan ja hitta farmorn. De gjorde min dag. Ungen på typ 1 år va en av d sötaste ja träffat. Sjukt lung och vacker. De har inte hänt mer idag. Ikväll ville några kompisar att jag skulle på middag men sjukt trött och nu är ja hemma börja bli rastlös det är ju lördag!! Men får se kanske degar framför en film bara!

På tal om barn så har jag bestämt faktist vem som ska va första gudmor till mina barn ! Hen! Tycker hon är bra med barn ansvarsfull och massa andra skäl!  Jag är riktigt nöjd! Mr X har oxå gått med på det hehe! 


Till Mr X


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0