Hakuna Matata

Hej !

Haft en underbara helg! Vrf kan inte alla helger va så?? Annrs jobbjobbjobb!

Fredags: Fest med mina pinglor

Lördag: Umgicks jag med Mr X vi hade en hel dag. Vi hade inte setts på två veckor. För tjockisen va upptagen med plugget. Vi fika på mitt favo ställe cafe Linne konstantin! käkade mat från mammaz Meze som va otroligt gottt mummmmms!! En av uppsalas bästa ställen! try it! Sen gick vi på bio såg grown ups den va helt okej. Tiden gick sjukt snabbt.

Söndag: Va ja barnvakt till Ivas och Rics barn. Gud så underbara barn. De va lugna och lyssnade. Otroligt mogna för sin ålder. Grymt bra väluppfostrade. Skulle kunna haft d längre. Otroligt mysiga. Såg på lite filmer tillsamans och sen när d va slut så busades det. De är så otroligt kärleksfulla delar med vad de än har varesig de godis eller leksaker. Sen sov vi tre ihop och de va som frimärken kramade mig tills d somna.

Vi såg bl.a.


Peace N Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0