Good Bye

Som inte många vet har jag avbrytit kontakten med en av mina vänner nu sen 7 års vänskap. Jag har tänkt och blivit arg! För min "väns"  bettende har inte vart "normal". Vi gled från varrandra och jag fråga varför om det är några problem så va min "väns" svar nej absolut inte. Sen får ja höra från höger och vänster saker som sagts av min "vän". Sen efter tar jag upp detta igen och jag får höra att orsaken till att vi inte ska va vänner är hur jag behandlar folk. Det är faktist lite otroligt att detta ska komma från min vän. Men jag tänkte jag kan ha missat nått så ville veta va som va så fel. För att om jag gjort nått fel vill jag veta så jag inte upprepar felet eller rätta till det. men nej min "vän" svara.. Jag orkar inte med det här tramset. Skulle jag skriva resten skulle ni inte tro det ni såg..Jag stör mig om på nånting att även om detta är falska anklagelser att min vän efter 7 års vänskap inte har krage att komma till mig och säga detta till mig. Säga vad problemet är men gå runt och öppna munnen för folk.

Tydligen gillade "vännen" inte mitt betende mot en av "vännens" vänner. Och då är min fråga hur ska va trevlig och respektera nån som inte respekterar mig och jag gjort så gott ja kan och mkt mer för att inte d ska bli dålig stämning. Ska ja då efter allt ändå ta hänsyn till en person som inte gör d för mig? Ska jag gå efter den personens regler? Jag anser inte att jag gjorde nått fel men det va ett misstag.

Min "vän" Som nu har fått nya vänner oxå gillar att vända kappan efter vinden! Det är inget nytt faktist märkt detta tidigare. Min "vän" har förrändrats så enormt. Nu är man "cool" så ska man bete sig hur man vill. I början visste jag inte vem ja skulle tycka synd om att min "vän" som en vacker dag skulle göra samma sak mot d nya människorna eller att d skulle tröttna på min "vän" När de sätt riktiga jaget och vad min "vän" går för.

Idag kan jag säga att jag förstår min "vän". Hur min "väns" otroligt barnsliga och äckliga stil har förekommit. Synd att detta är hur du visar det bara. Jag hoppas du inte gör om nått sånt här. Att du kastar skit på mig som du byggt upp. Det är inte ok. Det fanns så många andra sätt. Jag tar inte in vem som helst i mitt liv. Men jag håller inte i folk om de inte är värda För mig finns det två chanser som man kan göra fel på sen är det kört och du har sabbat båda två. Du har gjort ditt val.  Detta är allt och de sista ja kommer säga.  Jag stänger detta kapitel för gott nu.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0