En olycka kommer inte ensam

Hääääääyy!!

Idag har inte vart min dag kan man lugnt säga! Man ska aldrig ropa hej förrän man är på andra sidan bron stämmer korrekt!! Jag som sa att tiden på pelle har vart problemfritt är bara att glömma o stryka!!! Dagen börja med att jag kom till jobbet med huvudvärk efter två timmars sömn! Jag är först på plats och låser upp och från ingenstans börja det skjuta från ett larm ingen nånsin använt! hela två timmar skjöt de men som tur kunde man sänka ljudet på larmet. Kund efter kund frågade om d va brand nånstans och fråga om larmet. Efter att svensk fastighets service ringt halva uppsalas säkerhetsgrej fixades det. Men nej då ska plötsligt kortautomaten sluta funka! Så klart är det stängt på kundtjänst så d kan inte hjälpa mig! Så Mar fick ta alla kunder på en kassa och vi försökte göra d bästa av d hela med beställningar och annat köp. Sen så klart lyckas jag spilla halv liter grädde i kylskåpet så d fastnar på sidan för d så kyld. Fick rensa HELA kylen och göra rent om det ja fick göra för två dar sen!! Från ingenstnas dyker en fin sträckning i ryggen! Så d gör ont ens när ja andas ! Har fortfarande den smärtan alvedon hjälper nada kan ja säga!

Men som tur sluta dagen med att jag och Mar gick till svandammen och mata änderna o andra fåglar! Det va lite läskigt d vart galna som d aldrig sett bröd! Men d va asmysigt! tack vare söta Mar överlevde jag denna knasdag! Hade hennes stöd hela dan som tur så ja inte skulle freake ut!


Och Kvällen slutade med att jag låg i päronens säng med mamma och lille bror och titta på gammal turkisk film med Shaban min absolut favo turkisk skådis. Så skönt precis det ja behövde efter en kaosdag! Ska upp riktigt tidigt imorn så nu ska jag hoppa i renbäddad säng! GOD NATTT!!

Peace N Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0