Augusti?!?!?

Vakna nyss och såg ut och såg regn igen! Så trött på mörka molnen och regnet nu! Inte under min semster typiskt!! Asså fanfanfan!! Vart tog sommaren vägen?!??! Jag känner att min sommar har vart värdelös ! Jag har knappt gjort nått helt otroligt! Trist verkligen!!! Ska försöka göra nått vettigt denna månad iaf.

Igår slutade kvällen att mr X kom och vi tog en fika på Landings efter min träff med brukaren. Sen gick vi på bio jag han och Hen. Såg inception! Sjukt bra film fick massa kick men fatta NADA typ! Va nog inte ensam om d för man märkte hur alla på bion va helt inne i filmen för att förstå. Alla va tysta annrs är d nån som ska snacka. Även när d drogs skämt skratta inte alla folket för d va så koncentrerade.Jag kommer se om den garanterat!

Idag ska färga håret hann icke igår och sen ska det bli okeykväll med min fru Emi och Mal. Skit kul!


Så SJUKT bra låt fastna för den helt!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0