Uppdate

Heeluu

Sorry att jag har seg uppdate men e så mkt på sistonde kommer skriva så ofta jag kan.
Igår va jag på jobbet sen gick jag på trachutbilning. Det är när man sätter in en kanyl i halsen om man har svårigheter att andas normalt Så man skär ett hål i halsen vi skulle lära oss hur man lär sig att hantera och i akuta fall. Det va rätt läsikgt. Men som tur hade söta Hib där så d vart rätt skoj. Va med min älsklade Iva umgicks en stund med henne o barnen. Tog en fika med Kad som blev rätt lång men väldigt trevligt.

Idag: Har jag degat med mamma sen så drog jag till min fru Suz japp vi e tsmns igen hehe. Har handlat vart i gränby C och passa på träffa Kad på hans jobb. Sen åkte vi hem till  Suz hon laga mat till mig och Gab riktigt mysigt. Kvällen sluta med lite vin och efes öl för hennes del. Ush iblan undrar ja om d e inte hon some mannen haha. Sen blev d massa depptalk rätt skönt. Vi planera våran turk kväll med efes och okey spel längtar.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0